Apmokėjimas

Prekių apmokėjimo tvarka

1. Pirkėjas, užsakydamas Prekes bei ketindamas jas įsigyti, turi teisę pasirinkti vieną iš Prekių bei jų pristatymo kainos apmokėjimo būdų:

a) apmokėjimas elektroniniu pavedimu per „Paysera“ mokėjimų sistemą;

b) apmokėjimas banko pavedimu į Pardavėjo banko sąskaitą Nr. LT82 7300 0101 6662 6150 (privalomai nurodomas Užsakymo numeris). 

2. Atsiskaitant už Prekes per „Paysera“ mokėjimų sistemą, Pirkėjas turi atlikti šiuos žingsnius:

a) suformuokite Užsakymą ir žingsnyje „Pasirinkite mokėjimo būdą“ pažymėkite „Paysera“;

b) pasirinkę šį mokėjimo būdą ir patvirtinę Užsakymą, būsite nukreipti į „Paysera“ puslapį, kuriame galėsite pasirinkti jums tinkamą banką;

c) kai būsite nukreipti į pasirinkto banko internetinės bankininkystės prisijungimo puslapį, suveskite savo prisijungimo duomenis; 

d) pasirodžius užpildytai mokėjimo pavedimo formą, patvirtinkite ją;

e) gavus mokėjimo patvirtinimą, susisieksime su Jumis ir išsiųsime Prekes.

3. Atsiskaitant už Prekes bankiniu pavedimu, Pirkėjas turi atlikti šiuos žingsnius:

a) suformuokite Užsakymą ir žingsnyje „Pasirinkite mokėjimo būdą“ pažymėkite „Banko pavedimu“.

b) patvirtinę suformuotą Užsakymą el. paštu gausite išankstinio mokėjimo sąskaitą. 

c) atlikdami bankinį pavedimą internetu ar banko skyriuje, mokėjimo paskirtyje nurodykite jūsų pateikto Užsakymo numerį.

d) atlikus mokėjimą, rekomenduojame atsiųsti pavedimo kopiją el. paštu detales@tokvila.lt.

4. Juridiniams asmenims, atsiskaitantiems pavedimu ar elektronine bankininkyste, rekomenduojama pavedimo informacijoje perduoti įmonės kodą greitesniam mokėtojo identifikavimui. Tokiu būdu Užsakymas sistemoje bus greičiau patvirtinamas ir pradedamas vykdyti.

5. Pardavėjas pateiktą Užsakymą pradeda vykdyti tik gavęs apmokėjimą už Prekes ir jų pristatymą (jei taikoma). Apmokėjimas laikomas atliktu, kai visa mokėtina suma gaunama ir įskaitoma Pardavėjo banko sąskaitoje.

6. Negavus apmokėjimo per 5 (penkias) darbo dienas, pateiktas Užsakymas – anuliuojamas.

7. Pardavėjas įsipareigoja suteikti Pirkėjui visą reikiamą ir teisingą informaciją, būtiną Prekių ir jų pristatymo paslaugų apmokėjimui, tačiau Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės dėl trečiųjų šalių, kurių paslaugomis naudojantis buvo vykdomas Pirkėjo apmokėjimas Pardavėjui, netinkamai suteiktų paslaugų ir su tuo susijusių nuostolių. Taip pat Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės, kilusios dėl Pirkėjo padarytų klaidų formuojant ir vykdant mokėjimo pavedimą (pavyzdžiui, neteisingo sąskaitos numerio nurodymo ir (ar) įvedimo, neteisingai pateikto Užsakymo kodo ir kt.) ir su tuo susijusių nuostolių ir (ar) kitų neigiamų pasekmių.

8. Ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Prekių perdavimo Pirkėjui jo nurodytu elektroniniu paštu pateikiama Pirkėjui Pardavėjo išrašyta PVM sąskaita faktūra. Sąskaitos faktūros duomenys yra automatiškai sugeneruojami pagal pateiktus Pirkėjo duomenis ir po Užsakymo pateikimo negali būti koreguojami.

9. Prekės pereina Pirkėjo nuosavybėn atitinkamai nuo Prekių perdavimo momento arba automobilio, į kurį Prekės buvo įmontuotos, grąžinimo momento, įforminant tai sąskaita faktūra.